Navigatie

Veel gestelde vragen 

Wat zijn de levertijden?
Alle artikelen zijn in principe uit voorraad leverbaar. Indien een artikel toch niet op voorraad is, nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op. De levertijd bedraagt 2-4 werkdagen.

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?
Bestellingen boven de € 50.00 euro worden gratis verzonden. Voor bestellingen onder de 50,00 wordt voor een brievenbuspakket 3,95 euro en voor een normaal pakket 4,95 euro aan verzendkosten gerekend. 

Hoe kan ik een artikel retourneren?
Zie hiervoor de aparte rubriek Verzenden en Retourneren.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
U kunt gebruik maken van de volgende betaalmogelijkheden: Bankoverschrijving, iDeal en Creditcard.

Hoe dien ik een klacht in?
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@droomzolder.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Waar vind ik de algemene voorwaarden?
Zie hiervoor de aparte rubriek Algemene Voorwaarden

Staat uw vraag hier niet bij, mail dan naar info@droomzolder.nl. U ontvangt dan binnen 24 uur een reactie van ons.

© 2017 - 2019 Droomzolder | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel